lørdag den 20. juli 2013

Turen til Bornholm

Fredag tog vi en dag tidligere afsted mod Bornholm, for at tilbringe en dag sammen med Michael, Jeanet og Dagmar i Gevninge.

På vejen til Gevninge havde vi gjort stop i Vig for at købe ind til grillmad på stranden. Vi kørte ned til Herslev Strand, hvor vi havde en rigtig hyggelig aften med dejlig grillmad og lidt boldspil.

Lørdag stod vi op til en fantastisk smuk dag i det idylliske Gevninge. Ikke en sky på himlen og helt vindstille. Efter morgenmaden gik vi tur ned til fjorden ved Borrevejlecenteret.

Efter frokosten var det blevet tid til at køre mod Ystad for at komme med færgen til Bornholm. Vi kom frem til vores lejlighed omkring kl. 18, og efter at have tømt bilen kørte vi til Allinge for at finde noget aftensmad. Der var en utrolig flot sommeraften på havnen ved Allinge. Tyskere, svenskere og danskere sad og hyggede sig i deres både, og i restauranterne ved havnen sad folk også og hyggede sig.

Stemningen i vores familie var dog til at købe nogle pizzaer med hjem, som vi spiste på den ene af vores terrasser med havudsigt :-) En dejlig afslutning på en god dag.

Du kan se alle juli-billederne her: