torsdag den 15. oktober 2009

15. Oktober - SeaWorld

Endelig oprandt én af de dage som drengene har glædet sig til - vi skulle til SeaWorld. Jeg glædede mig også, men udover show med spækhugger og delfiner vidste jeg ikke rigtig hvad jeg skulle forvente, det var egentlig en sjov følelse.

Paul har årskort til SeaWorld, så han kunne skaffe os ind med rabat, og vi kunne bruge hans årskort til at få gratis parkering. Ganske behageligt - det sparede os for ca. DKK 300 i alt, og vi kom stadig af med USD 196! En forholdsvis dyr oplevelse.

Nå, men vi fik heldigvis oplevelser for alle pengene. Faktisk endte det med at Christoffer far så træt kl. 16.30 at han gerne ville hjemad. Vi havde dog stadig nogle ting tilbag vi ikke havde set, så det endte med at han holdt ud til kl. 18.00, hvor parken lukkede. Så havde vi også nået at opleve alt hvad der var at se i parken.

Anni og jeg var nok mest imponeret over showet med spækhuggerne, men jeg kunne høre på Christoffer at han syntes at showet med søløver var det fedeste.

Vi sluttede dagen af i en forlystelse der hedder Shipwreck Rapids. Den ligner noget vi har været på i Legoland og Djurs Sommerland. Eneste forskel er bare, at på denne forlystelse blev vi allesammen fuldstændig gennemblødt.
Jeg har fundet et videoklip der viser hvordan det foregår:
http://s269.photobucket.com/albums/jj79/SimplyDiscountCoupons/?action=view&current=rapids2.flv


Heldigvis havde vi, på Pauls opfordring, taget skiftetøj med så problemet var ikke så stort.

Du kan se dagens billede og en del video her:
http://gallery.atpic.com/31130

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

10 minutters video-rundtur

Rejsevideo om Sri Lanka og Maldiverne