lørdag den 10. oktober 2009

9. Oktober - en god forretning, dimser og tiltrængt afslapning

Igen vågnede vi igen tidligt om morgenen. Jeg forsøgte at falde i søvn igen og det lykkedes nogle gange, men jeg gav til sidst op kl. 06.00 og Christoffer sagde at han havde været vågen i 3 timer på det tidspunkt.

Efter morgenmad kl. 07.00 gik vi op på værelset igen - jeg skulle lige have checket op på nogle oplevelses-ting på nettet som jeg ikke nåede hjemmefra, og Anni spillede et par spil med drengene.

Det var overskyet fra morgenen af, så vi blev enige om at tage på shopping. Heldigvis havde René Dencker lige sendt mig en mail hvori han fortalte om hans favorit dimseforretning som ligger tæt på vores hotel, og at der lige ved siden af også er et indkøbscenter.

Vi skulle kigge efter fodboldstøvler til Christoffer, sandaler til Anni og jeg ville gerne have nogle Levis. Desværre var det kun det sidste der lykkedes, men heldigvis var der Levis på tilbud, så jeg endte med at købe 3 par til cool pris.

Vi var også en tur i en "Apple Store" i indkøbscenteret, hvor jeg sagtens kunne have brugt et par timer - men vi nøjedes med 5 minutter.

Jeg fik også kigget på kameraer i Renés føromtalte dimseforretning, men det kræver vist lige lidt mere pris-research på nettet inden jeg slår til. Jeg kunne også sagtens have brugt en eftermiddag med at kigge på dimser, men sådan er der jo så meget.

På vejen tilbage til hotellet tog vi noget hurtig burgermad. Solen var kommet frem på himlen og det var dejligt vejr igen. Mens vi spiste faldt en mand om på gaden overfor den burger joint vi sad i. Der kom både brandbil, ambulance og politibil med fuld udrykning, så der var top-underholdning. Manden overlevede og vi blev mætte.

Vi tilbragte resten af eftermiddagen ved poolen, vistnok en aktivitet der passede drengene godt. Jeg legede med dem et stykke tid og satte mig så til at kigge lidt på Disneylands aktiviteter og åbningstider til når vi skal derover næste weekend. Jeg mangler også stadig at finde et passende hotel til os. Efter et par opfordringer kom jeg dog i poolen igen, og vi legede videre.

Du kommer til at lede forgæves efter billeder fra i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

10 minutters video-rundtur

Rejsevideo om Sri Lanka og Maldiverne