søndag den 18. oktober 2009

17. Oktober - Disney here we come

Vi stod op ved 7-tiden for at komme afsted mod Disney. Vi kørte over til parken med shuttle-bus, som samlede os op ved hotellet - det var dejlig nemt, selvom vi skulle vente 20 minutter på den.

Jeg giver op overfor at fortælle ret meget om Disney, men jeg kan sammenfattende sige at det er stort, og alle forlystelserne er meget gennemførte. Jeg er dybt imponeret over de forlystelser vi har været på. f.eks. Pirates of the Caribbean, hvor der var masser af dukker som bevægede sig virkelig naturtro.

Paul kørte op fra San Diego for at mødes med os i Disney, men han kom dog først omkring middag. Det var fint at have en erfaren Disney-gænger til at føre os hen til udvalgte forlystelser, og det var også rart at få snakket noget mere med ham end da vi var ude at spise sammen den anden aften.

Det var varmt, ca. 30 grader og vi led alle fire under det, selvom vi havde rigelig med kold væske i tasken. Til sidste måtte vi give op og tage hen på hotellet ca. kl. 16.30 for Benjamin havde det virkelig skidt, og vi var nervøse for at det vil gå ud over næste dag i Disney hvis ikke han fik det bedre.

Tilbage på hotellet blev vi kølet ned og gik i poolen, og mens jeg skriver dette ser det ud til at Benjamin har fået det bedre. Vi havde overvejet at taget tilbage til Disney igen i aften, men nu har vi bare besluttet at få slappet af så alle er klar til søndagens strabadser.

Jeg har ikke fået taget ret mange billeder, så det er vistnok også et tydeligt bevis på at varmen også steg mig til hovedet.

I skrivende stund har jeg ikke uploadet billeder, og linjen her på hotellet er faktisk langsommere end den jeg kunne snylte på i Pacific Beach så det ser ud til at det kommer til at tage noget tid, men på et eller andet tidspunkt kommer de til at ligge her:
http://gallery.atpic.com/31152

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

10 minutters video-rundtur

Rejsevideo om Sri Lanka og Maldiverne