mandag den 2. februar 2009

Mission fuldført

- eller "mission accomplished", som jeg jo nok ville sige, men nu er det jo en rejseblog primært på dansk.

Nå, men jeg ville lige fortælle om en dejlig oplevelse jeg havde i går, da vi sent på dagen var ved stranden her i Unawatuna for at hygge os inden aftensmaden.

Anni og Christoffer sad på strandstole og spillede 31, og Benjamin og jeg lå og bløppede rundt i Det Indiske Ocean. Pludselig kiggede han mig ind i øjnene og sagde "Du er Verdens bedste far". Så vendte han sig om og bløppede den anden vej uden at sige mere.

Det er alle tusind-kronesedlerne værd at få sådanne små oplevelser af nærhed med drengene. Oplevelserne er der hele tiden, men denne var nok den mest konkrete og følelsesladede, for mig ihverfald :-)

Det kan jeg leve på længe.

4 kommentarer:

  1. Awesome! Heartwarming!
    -Heather

    SvarSlet
  2. Skønt at få indtryk af drengenes og dine følelser Carsten, vi andre bliver også helt varme indeni :-)
    Jeanet

    SvarSlet
  3. Jeg fik helt tårer i øjnene, og er rigtig glad på dine vegne.
    Med sådan en oplevelse er det jo det hele værd.
    /Jan

    SvarSlet

10 minutters video-rundtur

Rejsevideo om Sri Lanka og Maldiverne