lørdag den 28. februar 2009

Ude godt...

Ja, så er vi altså hjemme igen, og egentlig er det meget rart.

Jeg føler mig fyldt op med oplevelser som nu skal fordøjes stille og roligt. Heldigvis har Anni og jeg statig god tid til netop det i de kommende uger.

Onsdag aften da vi kørte gennem Silkeborg på vej til Bergensvej var begge drenge glade for at se det velkendte. Benjamin sad på forsædet og da vi lige var kørt ind i byen på Frederiksberggade strakte han begge arme ud og sagde "Aaaaaahhhh".

Det grinede vi meget af...

Vi har nu sovet tre nætter herhjemme, og jeg vågner stadig op om natten og er rundt på gulvet og kan ikke finde ud af hvor jeg er. Vi kører stadig alle fire på Dubai tid (DK + 3 timer), så vi vågner op kl. 06.00 om morgenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

10 minutters video-rundtur

Rejsevideo om Sri Lanka og Maldiverne